Tuesday, February 15, 2011

THINGS THAT I LOVE

WHAT EH??

1- hand phone
2-purse
3-laptop
4-jam
5-bear

~hand phone : bnd ni la yg mnghubungkan i dng other people like my mom,my sibling,friends and xpecially my lovely BF..if ade emergency,hp ni la yg diperlukan selain purse..mane x nye,nk call lagi,msg lagi..kan complicated if xde hp..lau pg mne2 jauh dng orang g kite sayang mst kite pntingkan hp kan.like me la...if bz mnepun kite hp tu num 1 la..mst sentuh jgk kan..blik cls bnd pertama yg tngk,hp..time study mst ade hp..sblum mlangkah kuar rmh mst ade hp..kan??kan??

~purse : ni 1 lg yg pnting...lau xde purse i xleh nk kuar n msuk rmh la..sbb cni gne excess card...bnd tu plak i letak dlm purse...lgipun lau xde purse susah kan nk bwk atm crd lagi..1lgi dlm purse sllu kite letak wet,atm crd,lesen,i.c lagi kan..ish2...mcm la...penting tu n i love b'cos paris hilton is my purse :)   auuummm...

~laptop : adeeehhh...laptop tu pnting dik ooi..xde laptop xjalan la aku...sbb bisness gune lptop kan..pastu dlm lptop ni la ade pict2 la wat keje assgmnt lagi...now dr acer ------> sony vaio...:)  makin sayang la i kt laptop kan...:)

~jam : jam alfio rado..:) jam merupakan xcesori kite kan pumpuan atau llki..itu pnting...ingt mase ingt jam..cntek kan jam kite :P

~bear : ini time tdo je..hehehe...sbb bear tu ade person that i love bg kan..so mnghrgai n menyayangi ape yg telah diberikan...:) sngt shomel aw..rugi sape xde bear..eh..eh..mlm leh peluk cm peluk die lak an..eh...teeet...

 pakai jam alfio time ke campus

 jam shomel n cute

 raya time jam alfio

 purse paris hilton 

 acer lame dah xde da...digantikan dng yg bawah ni..:)

vaio sony ok..:)

 hp kesayanganku : sony aino

 tedy bear time tdo.ni present from my bf...eh..eh..die tdo terbalik

 ha...ni time besday dapat ni :)

ni pun dapat jgk :) from somone :) 

No comments:

Post a Comment